follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Tuesday, December 24

ROTI JENAMA MALAYSIA PILIHAN ANDA??

ASSALAMUALAIKUM..

hye.. apa khabar rakan blogger?? harap-harap semuanya sihat belaka lah ye.hari ini hari sabtu bersamaan 24.12.2013. aku dekat melaka lagi. sekarang waktu pagi kat sini hujan turun lebat lagi. tadi aku liat sikit nak bangun. hehe..maklumlah.bila hujan rasa best pulak tidor..
nak tanya korang.. korang suka makan roti jenama apa yer??

GARDENIA
HIGH 5

MASSIMO
MIGHTY WHITE


antara ke empat-empat roti ini aku dan family aku pernah makan.dan pernah jadi roti kesukaan kami sekeluarga. first, dulu roti yang paling aku suka makan high 5, massimo kedua, ketiga roti gardenia. dan sekarang yang paling aku suka makan ialah roti sandwic jenama roti mighty white..

kenapa aku pilih roti mighty white?? sebab..roti mighty white ni lembut je bila makan. dan tak hangit macam sesetengah roti yang lain. tapi..sayangnya....tadi.masa aku nak brekfast. aku minum milo dengan roti sandwic jenama mighty white. aku kecewa sangat sebab rasa roti tu dah tak lembut macam dulu. dulu roti ni harganya sangat murah berbanding roti yang lain tahun berapa entah. roti ini memang kasar dan hangit. pada waktu itu aku pilih roti jenama massimo sebab dia lembut sangat berbanding roti lain(pada masa itu jelah).. lepas daripada itu, aku tengok harga roti mighty white ini agak murah dan lembut berbanding roti lain.so aku pilihlah roti jenama mighty white.
sekarang ini..mungkin kerana roti mighty white ini dah jadi kesukaan ramai so harga roti itu pun dah berubah.naik sikit. dan rasa lembut itu dah makin berkurangan dan kembali asal macam dulu...

** INI SEMUA PANDANGAN AKU TERHADAP ROTI KEGEMARAN AKU SAHAJA. TIDAK ADA KAITAN DENGAN PEMINAT ROTI YANG LAIN. HARAP TAK DA SIAPA YANG TOUCHING OK..=)
KEPADA PEMINAT ROTI. PILIHLAH ROTI BERDASARKAN KUALITI ROTI OK..!!

2 comments:

  1. kami sekeluarga peminat roti...beli sebungkus yg besar tu, kejap je abis..

    ReplyDelete
  2. oo ye ke..hihi..sowri le klo sy ada kritik sal roti favret awak skuaga :)
    ni pndpt sy je

    ReplyDelete