follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Tuesday, December 27

Demam exam melanda kembali..

tinggal beberapa hari saje lagi aku bersama kengkawan aku akan menghadapi peperiksaan final exam for this semester..Nerveous giler ghase nak menghadapi exam nih..bagi aku exam nih macam dunia aku masuk perang..aku terpaksa berperang dengan kertas soalan2 exam..kena jawab soalan exam yang macam2 peie pangai nye...nasib baiklah soalan exam dekat universiti nih x sesusah exam masa upsr,pmr,spm n stpm yang aku amik dulu2..bagi aku soalan exam dekat universiti nih senang sikitla..hehe..senang skitt jee..becoz dekat universiti nih kita dapat agak soalan apa yang akan keluar exam..n kekadang lau bernasib baik lecturer akan bagi tips exam..so dengan cara itu kita dapat agakla soalan exam apa yang akan keluar..n  lau nak score exam kita kenalah ghajin2 belek2 last sem final exam paper..kena kaji selidik soalan lepas2..:-)

start 2 minggu lepas lagi aku dah demam exam..selalu sakit kepala..start study sanggup tak tido malam..kekadang ler..hehe..sekarang waktu tidur aku dah bertukar..dulu aku suka tidor malam dari pukul 12 mlm sampai 6 pagi tapi sekarang waktu pukul 12 malam tu dah bertukar jadi waktu study aku..aku berharap usaha aku tak sia2..aku nak sangat dan berharap sangat result exam aku selalu score 3.00 ke atasla..even bagi orang lain 3.00 pointer 2 rendah je tapi bagi aku yang kurang cerdik nih dah cukup tinggi.dan aku bersyukur sangat lau dapat 3.00 pointer ke atas..lau boleh nak dapatkan dean list..




No comments:

Post a Comment