follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Sunday, May 26

JIWA KACAUUU...

aku benci kau...bencii sangat dekat kau..kau buat hidup aku haru biru..tak tenteram..sentiasa gundah gulana..malam ni sebab ko aku tak dapat study...tak dapat fokus untuk belajar..aku menyampah sangat sangat dekat kau...kau buat aku macam orang bodoh..aku tau...aku sedar...diri aku..seadanya aku..aku ni bukan orang bijak pandai.macam yang kau inginkan..ya..keluarga kau memang orang pandai..bijak pandai..cerdik semuanya..pandai speaking tak macam aku..yang speaking berterabur..entah ke mana bahasa aku.pergi..
aku sayang dekat kau..tapi aku benci kau..kenapa kau sering sakitkan hati aku.??apa salah aku?jahat sangat ke aku nih...tak sempurna untuk kau..tak layak untuk kau..hina sangat ke aku??
yeahh..kau semuanya bijak pandai..kau saja yang pintar..kau saja yang perfect..tak macam aku...aku bukan yang terbaik untuk kau..
SEANDAINYA
..aku memang bukan terbaik untuk kau..kau sedarilah aku..hapuskan lah perasaan cinta aku pada kau..yang masih ada sisa berbaki..aku lap sisa nih..bagi licin tapi baki nih tetap jugak ada...tetap jugak nak terlekat..susah aku nak buang.hati aku sering kali terluka sebabkan kau..tapi setiap kali luka ini membesar kau datang ubatinya supaya luka ini tak membarah...pandai pulak kau pujuk aku time tu.. 
kau sedar tak...kau selama nih sudah menyakitkan hati aku sangat-sangat..kenapa?? kenapa kau buat aku jatuh cinta pada kau sedangkan kau sakiti hati aku..apakah aku ini hanya insan yang selayaknya untuk kau hanya untuk kau sakiti hati aku.?? sekiranya betul..kau segeralah lupakan aku..aku tak sanggup lagi berdepan dengan semua ini..dugaan demi dugaan datang silih berganti datang menyimbah kehidupan aku..
sebenarnya..
aku nak kau hargai aku seadanya aku..terima setiap kekurangan yang ada pada aku..jadikah penguat semangat aku..pendorong aku dalam setiap genap kehidupan aku..sentiasa menyokong aku setiap tindakan aku lakukan..bukannya kau merudumkan lagi semangat aku yang kian luntur ini..

**psstt...jiwa kacau bilau haruk pikuk..
aku mau kau dengari hati aku supaya kau bisa mengerti aku..
jangan bikin aku kayak robot.tepuk dada tanya iman kau..siapa aku dihati mu???

3 comments:

  1. sabar dear..one day will be ok..caya lah..

    ReplyDelete
  2. sabar ya dik.. semoga semuanya akan kembali ok..

    ReplyDelete