follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Sunday, June 2

BUAT COKLAT HOMEMADE SENDIRI =)

Assalamualaikum..

selama seminggu aku balik bercuti dekat kampung Lata Rek desa aku cintai..
desa yang mana tempat lahir tumpah darah aku , tempat aku dibesarkan bersama keluarga tercinta..
selama seminggu bercuti aku banyak habiskan masa berada di rumah bermesra bersama adik-beradik family aku dan juga kalau kebosanan sangat aku pergi ke kedai Chawe Creative kedai cenderamata milik abg dan akak ipar aku...

opsss...actually aku nak cite pasal coklat homemade yang aku buat bersama adik aku haniey dekat rumah aku..
aku baru je belajar dengan haniey..dannn..upe2nya cara nak buat coklat homemade nih bukannya susah sangat pun.janji ada kerajinan minat yang mendalam.. so kat bawah nih korang boleh tengok sendiri coklat homade yang kitorang buat..tak banyak pun..cukup untuk family aku merasa..dan cukup jugak untuk aku belajar buatnya...





dah tengok belum...??
hehe..itu je...dahhh..babye...

3 comments:

  1. wah,,sharela mcm mna cara nak buat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm..senang je..dye ada macam2 jenis coklat kite bley buat n byk step..^^,

      Delete