follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Saturday, May 25

CINTA BARU DYE

ASSALAMUALAIKUM..

begitu pantas masa berlalu..tanpa aku sedari rupanya kini sudah masuk bulan ke lima dalam tahun 2013..so ini bermakna sudah di pertengahan tahun 2013..tanpa aku sedari jugak sudah lama aku berkawan dengan Mr.H. kami ttm "teman tapi mesra" jer..tak lebih daripada itu.. dahulu se awal perkenalan kami, kami berjumpa dataran Melaka Mall tempat jam besar itu. dari situ kami berkenalan dan menjadi kawan baik sehingga sekarang..selepas itu kami bertemu pula di Stadium Tun Fatimah. ketika itu, aku offer pada Mr H untuk jadi klient aku. maksudnya., aku kena buat assignment yang mana aku kena cari seorang klient untuk ditemu ramah dan aku interview dia kenal dia dan kaji masalah..so kebetulan time tu dia free n on jer dengan tawaran aku itu..

sejak dari itu kami berkawan..dan tanpa aku sangka. dia menyimpan perasaan pada aku.. tapi..aku hanya menganggap dia sebagai sahabat aku sahaja..tak pernah lebih dari itu..lagi pun kami baru je kenal pada waktu itu. bagi aku, aku tak mahu terlalu mudah menerima cinta dari orang lain. tambahan lagi pada waktu itu aku masih lagi dalam tempoh bersedih( sedih la sangat..hehe..) kerana perpisahan aku dengan bekas kekasih aku..hmmm...tapi semua itu dulu..
sekarang semuanya telah berubah..segala-galanya..
aku dengan kehidupan aku yang sudah berpunya dan kembali pada bekas kekasih aku dan manakala si dia Mr H juga kini aku dengar-dengar dia telah menemui insan lain untuk dia jadikan sebagai kekasih..dia telah temui pengganti aku.. syukur Alhamdulillah..akhirnya dapat jugak dia lupakan aku..ermm..secara tak sengaja aku ada skodeng blog dia then aku ada baca lah entry yang dia katakan bahawa dia dah ada orang lain yang dah boleh menggantikan aku..katanya selama 4bulan dia cuba melupakan aku dan berjaya melupakan aku..


**UNTUK AWAK..TAHNIAH COZ BERJAYA LUPAKAN SAYA..
MAAFKAN SAYA COZ TOLAK CINTA AWAK DULU..SAYA JUZ DAPAT TERIMA AWAK SEBAGAI KAWAN JE..APA2 PUN SAYA DOAKAN AWK BAHAGIA DENGAN DIA..DAN NANTI BILA DAH NAK KAWEN JANGAN LUPA JEMPUT SAYA YE..

1 comment: