follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Sunday, February 10

ORDER BARANG2 HADIAH SINI

 Assalamualaikum..
cuti sepanjang raye cina nih..aku balik bercuti kat umah aku di kelantan.. selama sminggu kot aku dok kat kt klantan..hah nih aku nak pomot kedai abg aku baru je di bukak kat kg Laloh.kat kedai ni macam2 ada..ada macam2 barang yang boleh ditempah kat kedai abg aku nih..cam barang2 atas nama korang sendiri lah..so nak tau apa kat kedai abg aku 2 korang boleh la datang ke No.B2 Bangunan Mddks-Laloh dalam pasar laloh, kuala krai kelantan..so t pakat ramai2 la datang sini tgok barang2 yg ada kt kedai kami nih..korang bley gak tgok sample2 kat blog nih..----> auracreativesouviner.blogspot.com
@ pun bley gak ke facebook chawecreativestudio/facebook.com

No comments:

Post a Comment