follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Friday, February 8

MAAFKAN AKU KAWAN


ASSALAMUALAIKUM..
SALAM JUMAAT..

pejam celik pejam celik tak sangka aku hari ni da hari jumaat.. cepat nau masa berlalu kan..sebab tulah kita kena hargai setiap masa yang kita ada skunk ni. guna sebaik mungkin untuk yang berfaedah..masa yang da berlalu xley da putar balik cam putara jam sebab putar camana sekalipun masa takkan kembali..Masih jauh ag perjalanan hidop kita kat muka bumi Allah ni..sebab tu jangan persiakan masa yang ada ni..
kelmarin aku rasa bersalah sangat kat kengkawan GPMS aku coz before nih aku dah janji nak temankan dorang ntok pegi jumpa YB Sunga Rambai ntok pogram Jom Ke Lanai anjuran GPMS ni..tip top bersalah gilerr kat dorang tapi aku terpaksa..maafkan aku ye kawan sepatutnya sbgai S/u aku kena  pergi bersama korang..tapi aku memang tak boleh pegi..dahla sume menda sal meeting kt library yg kite buat sendiri ari 2 yg kurang yg nk tambah ag sal dana sume ada kat aku.aku yg tulis dan sepatutnya aku gk yg bagitau YB tu sume..huhuuu..apa2 pun so sorry sgt2...

hahhh..hari ni aku befas dgn roti celup telur..nk tau resepinya cane aku wat korang bley klik nihh...
 -------> http://yukasayangkamoo.blogspot.com/2013/02/roti-bakar-celup-telur.html

No comments:

Post a Comment