follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Saturday, February 16

LET BYGONE..

 susah nau nak jaga at sume orang kan..
maafkan aku kerna tak mampu  
nak jaga at korang sume..
aku hanya insan biasa..normal cam orng len..
xley lari dari wat salah silap gak..

hubungan aku dgn kwn ttm aku pun da putus..
aku da bagi dye pluang ntok dye ubah cara idop dye..
tapi..
malangnya pluang aku bagi dye persiakan..
"sori la awak..sy mmg sies dgn apa yg sy gtau ari 2..
da byk kali pluang sy bagi dkt awak.."

salah sy,, sbb sy kite jadi camni..
thanksla 4 everything..

now..aku nak fokus pd khidupan aku skunk je..
family aku  n masa depan aku ag peting,..
antara kite nih bia Allah tentukan..lau ada jodoh kite takkan kmananya..
lau xde jodoh kite,, kite reda jelah..


No comments:

Post a Comment