follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Thursday, December 12

moment indah dgn student

ASSALAMUALAIKUM..

dah hampir 3 bulan lebih aku habiskan praktikal.rasa rindu pulak dekat warga smkak.
especially student yang join sesi kaunseling dengan aku dan juga guru-guru di bilik unit bimbingan kaunseling. dah lama habis praktikal kan..so aku pun dah tak dapat lagi berhubung lagi dengan dorang.. 
InsyaAllah nanti sekolah da bukak tahun depan aku akan datang ke sekolah tu dan jumpa diorang. aku ingat lagi saat bersama diorang.. bile jumpa diorang je aku yang stress da x stress.mereka hiburkan aku dengan keletah mereka yang ramai dan bermacam perangai.sangat mencuit hati aku..

student paling sporting.

kat atas ni adalah gambar student aku yang sporting kot.dye salu je free ada masa nak datang ke bilik kaunseling untuk buat sesi dengan aku..haha..yang kelakarnya kekadang mereka sanggup datang time guru relief & pernah juga..mereka sering kali bergaduh dengan sekumpulan kawan mereka yang juga join sesi denga aku..berebut nak join sesi dahulu...haha...


3 sekawan berbeza bangsa

ini kembar aku..bhahha..kembar nama je kot..
nama dye Nur Azri Liana.sama kan dengan nama aku. aku pun ada liana jugak..
hehe..dye student dari form 4.





 ini pulak student dari form 4 jugak yang aku jumpa nama dye hampir sama dengan aku jugak
.nama dye marliana.M.A.R.L.I.A.N.A.
dye dari form 4 jugak.pelajar genius kot.sbb dari kelas 4..............


Adnin pelajar tecik tueet muet..
ni pulak nama dye Adnin. pelajar kecil molek. dan comel sangat..orangnya baik berbudi bahasa, aku suka tengok muka dye yang comel tu..hehe..dye pandai taekwando  tauu..jaga2...=)


ni pulak nama dye Nur Aqilah..plajar form 4 jugak..orangnya petah pabila bercakap..dye paling rapat dengan geng kami bilik kaunseling.tiap kali time free dye selalu je dtg  lepak2 kt bilik kaunseling.sembang2 dgn kami..

aku rindu giler. kott. kat diorang.hope2 dapat jumpa lagi len kali dgn diorang..ok..tu je lah dapat aku share untuk kali ini..ada masa lagi aku share moment indah kat korang.okey.jangan lupa doakan terbaik untuk aku...

2 comments:

  1. saya dulu cikgu tadika je..hehehe..

    ReplyDelete
  2. ok la tu. ada jugak pengalaman jadi cikgu. bezkn jadi cikgu. :)

    ReplyDelete