follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Tuesday, December 10

BESDAY MY BFF

Pada bulan 10 yang lepas aku & kawanku Allyza telah merancang 
satu propaganda ke atas bff kami iaitu mangsanya waniey.
orangnya adalah gambar di bawah ini.hahhahaa...
 pada tanggal kelahirannya detik pukul 8  lebiy rasanya kalau tak salah aku la.. kami merancang ntok buat suprise dekat kawan kami yang satu nih.sume ini idea Allyza. aku dah hampir lupa tapi dye yang ingatkan aku. thanks alots to cik Allyza ye..pada malam itu aku dengan Allyza keluar pergi beli kek ini. walaupun dalam keadaan cuaca yang macam tak mengizinkan je kami untuk pergi tapi demi besday bff kami ini kami pergi jugak..haha.. semasa otw sana ok jer.tapi masa nak balik tu hujan renyai-renyai je.nasib baik.. tak hujan lebat..kalau tak habis kami basah sekali dengan kek n plan kami hancor..uishhh..so sesampai je dekat umah sewa. aku parking moto aku kat bawah umah tu slow..tak mau kasi bunyi motor takut wani dengar..hehehe...pastu bermulalah satu sketsa yang kami plan..aku menyuruh allyza naik ke atas rumah untuk panggil wani turun. aku tak mau naik nanti kang takut terkantoi plak..huhuu..so pastu.. aku ajak wani & allyza duduk kat situ kejap. aku mulakan lakonan aku.buat muka sedih dan hampir nak nangis..kot..done lakonan aku & allyza..
tetiba..jenggg jenggg..
cian udak ni :)
Allyza tuangkan tepung gandum ke atas wani.bhahahha..kesian dye...dye bermandikan tepung gandum malam besday dye. nasib dahla dye pakai baju hitam or dark blue asenya. so tepung gandum tu nampak jelas.rambut yang hitam dah jadi putih macam uban..wakaka...pas tuang habis kami pun ucapkan hepi besday kat dye. tetiba dye nangis..huhuu..hampir nak marah kt kami especially kt aku ag teruk kot sebab lakonan aku yang tak berapa menjadi tu..dahla aku kaitkan dengan nama teetttt.....plak..isy2..best & kelakar la jugak time tu.. kami bertiga hampir nak nangis sama2..kami pun naik ke atas rumah. than celebrate kan besday wani. ini lah gambar kek yang kami beli. biasa2 je. kami beli kek pinky sebab allyza ada cakap yang muka wani siang tu nampak macam sedih je so kami nak dye hepy..kami belikan lah kek yang muka sengih macam ini..hahahha...comell tak???
kek pinky comel



hidangan besday & makan malam :-)

 saat tu rasa sungguh meriah kot..rumah tu bingit dengan bunyi bising kami jerk..haha..kecoh kot malam tu..meriah giler..kitorang sume tumpang hepi..hepi jugak tengok budak muka masam dah boleh sengih manjang..

 ada lagi banyak tapi tak bolehla update semua. so ni jelah dapat aku share dengan korang semua.

kata2 untuk waniey:
selamat hari lahir yang ke 23 tahun ye kawanku. 
semoga ko jadi anak yang solehah.
sentiasa murah dengan senyuman.
sentiasa di murahkan pintu rezeki.
menjadi insan yang kuat tidak mudah gentar dek emosi.
semoga suatu hari putera kau dan kau sentiasa bahagia dan cepat di satukan .
.hehehe..aku sebagai kawan kau sentiasa mendoakan kau dari jauh..
 maaflah pada besday kau hanya itu saja mampu aku kasi kat kau..
kalau nak yang lagi hadiah besar2 tunggu aku kerja dulu yer..hehe..aku sayang sahabat2 aku..
semoga ikatan persahabatan antara kita juga tidak akan pernah putus.walaupun masing-masing berbeza negeri.

No comments:

Post a Comment