follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Wednesday, December 11

11.12.13.

ASSALAMUALAIKUM..

cantik kan tarikh tu.hanya sekali seumur hidup kita akan berjumpa tarikh yang macam tu..
sehari sebelum tarikh tu aku mengalami dua mimpi yang gembira dan juga yang sedih.

better aku share yang sedih dulu la.. dalam sekelip mata tanpa aku sangka hubungan aku dengan Mr.F dah putus.aku sayang dia tapi nak buat camne.maybe antara kami dah tak de jodoh kot.aku betul-betul sayangkan dia.aku sangkakan dye lah cinta terakhir aku.tapi rupanya jodoh kami tak panjang.. hubungan kami sekerat jalan.segala impian aku untuk bina hidup dengan dye musnah sekelip mata. kerana mulut aku yang sedikit peoott...membuatkan hubungan kami retak. tu lah.nasib badan.kerana mulut aku sendiri.
tapi takper lah. aku berpegang pada janji Ilahi seandainya Allah takdirkan jodoh aku dengan dye aku akan terima tapi. seandainya aku sememangnya bukan jodoh dye.aku terima jugak. bak kata dye. jodoh 100% percayakan pada takdir je.

cerita yang gembira pulak. Abah tetiba call aku.tak sangka Abah nak call aku. dah lama aku berharap yang hubungan aku dengan Abah  akan makin baik. Alhamdulillah.syukur sangat pada Allah.saat Abah aku call tu.kami sama-sama share feeling kami.aku sangat rindukan Abah. dan tak sangka jugak Abah sangat rindukan aku jugak..salah aku sendiri.sebab aku tak berani nak call Abah. sebab setiap kali aku call dulu-dulu Abah selalu je mengelak tak nak bersembang lama dengan aku.
sekarang baru aku faham. rupanya kalau aku senyap Abah pun akan senyap jugak. anak dengan bapak sama je. masing2 ego kot..haha...hmmm... apa-apa pun Abah. Achik sayang abah dunia akhirat.





No comments:

Post a Comment