follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Friday, February 22

LEPAK DATARAN MBMB

Assalamualaikum..
hyeee... pic ni adalah kat MBMB. korang tau katne??
ermm..maybe ramai yang xtau kot..ok2..don wory aku nak cite nih..
MBMB ni mrupakn singkatan kata drpd Majlis  Bandaraya Melaka Bersejarah..
 


 Suasana dekat dataran MBMB ni bagi aku memang cantik..menarik..
pada waktu malamnya dengan cahaya lampu yang berwarna warni  kat sini, kedengaran bunyi air pancut yang menenangkan memang cantik..

Dataran MBMB ni mrupakan port aku yang aku suka lepak..aku salu lepak kat sini dgn adik2 aku n kengkawan..sesuai ntok release tension n tenangkan fikiran korang yg kusut.
.

 kat sini ugak ada screen besar..so korang gak boley tonton cite kat sini..hah..kpd minah2@ mat2 bunga 2..kat sini gak ada banyak bunga yg cantik penuh warna warni ag..nak tgok bunga ni sume bley je dtg sini..tapi..korang jgn petik plak bunga ni sume ye..silap2 ari bulan korang bley kena saman..wahhahaha...





 sini ada jugak jam besar..BESAR GILER.. so klau sesape xde jam 2..xpe korang bley je tgok jam nih..haha..hmm jam besar ni akan berbunyi setiap jam.. menentukan waktu sedang berpusing setiap masa..

 korang gak bley menyeberangi air kolam 2 tau..oppss lalui je kat atas titi atau apa nth korang panggil nih..
ermm..korang gak boleh main2 dgn air 2..sentuh2,,letak kaki dalam air kolam  tu ke..tapi awass jangan berenang sudahh..




No comments:

Post a Comment