follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Saturday, February 23

HEADER BARU LAGI 2013

Assalamualaikum..
hyee..salam sabtu sume..ari ni aku nak share kat korang sal header terbaru aku..
kali nih aku dah xtau header yg ke berapa da aku tukar..
kali ni lawa la skit kot daripada sebelum2 nih..
tapi..
xdelah lawa cam header blog korang2 sume..
header korang sume mmg lawa2 xcam aku..juz biasa2 je.
tapi header aku kali ni memang aku brpuas ati sgt2..
aq edit pakai adobe photoshop..
susah gak upanya eh edit pakai photoshop nih..naseb bek
 la ada blog http:www.fizgraphic.com/  yang tolong aku.
aku edit follow apa yang sifu fizgraphic ajarkan..


 yang ni header blog aku yang lama dulu..hehehe..memang xcantik..
yelahh coz time 2 aku edit bodo2 je..xtau apa2 pun..


ini blog aku yang aku rasa okeyla sikit kot daripada yg kat atas 2..
lawa sikitttt coz ada bunga2..aku edit pakai photomanja.apa nth.


dannnn..ni yang aku tukar sekarang..header yg paling aku suka n lawa bagi aku..

No comments:

Post a Comment