follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Monday, January 28

serius,,
setiap saat, setiap minit, setiap jam..
saya sentiasa teringatkan awak..
tak pernah lupa,
tak pernah padam..
selau difikiran saya,

hari ini, awak mesej saya, tapi saya tak balas..
hari ini awk kol number saya.tapi saya tak angkat..

sebab saya sedar.
hubungan kite dah putus..
saya sedar.
masa yang pergi takkan kembali lagi..
awak hantar mesej nak kita berbaik lagi..
hati saya gembira sangat sebab awak masih ingat pada saya..
awka masih nak hubungi saya,
awak masih nak cantumkan balik hubungan kita..

tapi awak..
saya juga sedar..
kalau kita berbaik pun
.hubungan kita takkan jadi semanis dulu.
hubungan kita takkan seakrab dulu..
pasti akan ada kekurangan.

mungkin,
yang tak berubah adalah sikap kita..
masih berperangai lama..
awak API
dan
saya API
API dengan Api tak boleh bersatu..
masa kita kapel dulu, bergaduh,
 saya pernah cuba redakan pergaduhan kita..
tapi awak hangatkan balik dengan kata-kata awak yang bikin panas.
membuatkan pergaduhan kita makin hebat. makin meletop..

maafkan saya awk..
saya memang cintakan awak lagi.
dan awak sama mencintai saya..
tapi sayangnya hubungan kita terpaksa setakat ini sahaja..
saya tak mampu, tak larat lagi..
hati saya sakit..
saya betul-betul terluka..
dengan kata-kata awak hari itu..

nak tak nak awak dan saya
terpaksa lupakan hubungan kita..
saya yakin. kita pasti dapat lupakan..
cepat atau lambat..
terserah pada takdir..

No comments:

Post a Comment