follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Saturday, January 26

HANYA TINGGAL KENANGAN

Agar KEMANISAN datang mengisi... 
Biarlah KEKECEWAAN itu berlalu... 
Agar KEGEMBIRAAN mewarnai... 
Biarlah KEGELISAHAN itu lenyap... 
Jangan kita hilang SEMANGAT... 
Biarlah PENDERITAAN itu menyapa... 
Agar KEKUATAN kita menjana semula...

 Assalamualaikum w.b.t
kt atas ni gambar real aku..ermm maybe sume da kenal aku kot..starting from today aku nak sayang diri aku melebihi diri orang lain..Insyaallah..dan akan aku cuba ntok elakkan diri daripada menerima cinta mana2 lelaki dah ag..cukup setakat nih cinta aku..

 


benar kata lirik lagu Amy Mastura 
kerana cinta memang boleh
kerana cinta itu memang buta..
kerana cinta ku bahagia..

perghh itu juz lirik lagu la..kat dunia realiti hanya Allah saje yang tau..
hanya aku dan dia saja yang merasainya kerana kami sama2 lalui..

benar kata dia:
 kami idop di dua dunia yang berbeza..dia dgn cara dye, aku dgn cara aku,
aku tak ble ikot cara dye dan dye tak bley ikot cara dye..
 kata aku: yup..
dua dunia yang berbeza membataskan hubungan kami membuatkan
 kami tak dapat menyatu menjadi satu. impian kami ntok move on gagal..musnah..
sepanjang perhubungan asyik gaduh.aku give up.

 tiada persefehaman.masing2 tinggi ego.tak nak mengalah.masing2 tak nak cuba perbaiki diri dan segala kelemahan dalam perhubungan ni..tak pelah kan ku anggap sume ini takdir yang telah ditentukan oleh yang Maha Kuasa.kan ku terima dengan at terbuka.
setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..
skunk idop perlu diteruskan. tak nak lagi pandang ke belakang..tgok masa silamku,
skunk aku harus maju ke hadapan..masa depan aku..yang pasti menjadi nyata,.
harus bersiap siaga hadapi kemungkinan yang akan berlaku pada masa depanku..

Ya Allah dah ku cuba sebaik mungkin untuk menjaga hubungan kami tetapi apakan dayaku,
aku insan yang lemah tak kuat untuk hadapi semua ini lagi..
Ya Allah seandainya dye memang bukan jodohku lagi engkau bawalah dia pergi jauh dari hatiku.
dan ku mohon padaMu Ya Allah temukanlah dia dengan insan yang benar2 dia inginkan..
Amin ya robbal alamin...


No comments:

Post a Comment