follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Tuesday, April 30

KEM KAUNSELING

ASSALAMUALAIKUM.W.B.T

pada 19-21 april 2013  aku dan kawan2 BED aku telah mengadakan satu program iaitu kem kaunseling. kem kaunseling ini diadakan selama 3 hari 2 malam bertempat di KM CHALET, kuala sungai baru, melaka.
kem kaunselin gni sangat2 bez bagi aku dan kengkawn aku..kami sume ada 15 orang pelajar yang join kem kaunseling ini. dan 3 orang pensyarah sebagai pemantau yang selaku fasilitator yang conduct program inii..

aku rasa sangat bez dpt join kem lab tu..dahla dgn suasana kawan yang terapeutik demngan bunyi ombak, angin pantai yang sepoi2 bahasa menyimbah.. memang bez giler lah.. pada 19hb pada pukul 3 petang kami bertolak dari asrama siswi KAYM menuju ke KM CHALET. sesampai je kat sana kami teruskan dengan modul2 kami yang kami laksanakn..modul2 ni ialah modul LDK yang mana setiap orang akan menjadi fasilitator yang akan bertanggungjawab sepenuhnya mengurskan modul2 LDK tersebut. 



Aktivit yang terrrr palinggg kitorang suke ialah aktiviti terapi air..terapi air nih kitorang kena main air laut lah..
untuk keselamatan kami kenalah pakai jaket keselamatan... memang bez giler coz..kami kena mandi air laut..kami bermandi manda secara dalam kumpulan..then, kat terapi air nih ugak..kami kena try berenang..yg mana  takut air pun kena lawan fobia air laut... yang paling syokkk plak.. mana2 kwn kami yg takut air tu mereka jadi brani ntok trun mandi ugak...maybe coz dipaksa oleh pensyarah..n tengok kawn2 yg len rilek je main air..hahaha...
hmmm..lupa nak cite..masa kat pantai nih..kami brmula trun ke laut dari gigi air pantai,,then..pastu pensyarah kami suh kami try ugak turun pergi ke tempat air yang dalam skit..kami jalan dlm kumpulan sl0w..
ombak time tu pun besar ugak..hampir ada kawan2 kami yg lemas..nasib baik ada yg tloong n pakai jaket..aku sendiri pun dah banyak kali ugak tertelan air masin pantai tu..


No comments:

Post a Comment