follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Sunday, January 6

PART TIME JOB vs UMAH RENT

Assalamualaikum..

sok laz paper ntok final exam semester 7 ni..
skunk da macam2 plan bermain kat kotak fikiran aku..yang paling utama aku nak sangat skunk nih..aku nak cari kerja kosong tapi juz sambilan je..coz itu je aku mampu buat waktu skunk nih...aku still blaja ag n juz dapat cuti hanya sebulan..so..part time sesuai ntok aku.. skunk tgh survey keje kosong part time area ayer keroh & bukit beruang melaka..aku nak sangat cari kerja kosong nih.. aku nak cari pngalaman kerja..dah la t sem 9 aku da kena g praktikal.pnglaman keje plak langsung lum ada ag...

hhmm..salah satu sbb aku nak kerja gak coz..aku tak nak mnyusahkan sape2..abg aku tmpt aku tumpang umah dye nih, parent: ma & abah & gak orang lain..maybe dgn cara kerja nih aku dapat gk support duit blanja ntok aku n dpt tlonk aku bayar bil2 umah:bil elektrik, bil air, bil, streammyxx & macam ag la..
aku tak nak t ada orng kata aku menumpang dok free je kt umah ni..memang orang tak kata depan2 tapi dri reaksi perbuatan seeorang aku bley baca yang mereka sbenanya ckp kt aku cam 2..maybe xsume n juz sesetgh je..gpun skunk nih abg aku yg nih da kawen..so maybe diorng perlukn ruang ntok bermanja bersama2 tanpa gangguan orang lain aka aku sndri pun..
coz 2 pernah dulu, aku brcadang aku nak pindah kluar dari rumah nih slps abg aku kawen..tapi ma tak bagi sbb ma takut aku xdapat nak bayar sewa rumah tu t sdnri2..
hhmm...maafkan aku, aku klau boley tak nak menyakitkan at sesape..aku tak nak bebankan n mnyusahkan korang dengan tumpangkan aku kat umah, sara aku dari keciks sampai besar, aku tau aku banyak nyusahkan korang..
maafkan aku..aku sayang korang..
Ya Allah berikanlah kesabaran ntok ku jalani idop ini dgn tabah Ya Allah..
Amin ya robbalamin..

No comments:

Post a Comment