follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Monday, November 26

Nihoww


"awak,,sampai skrang sy  still xdpt lupakan awak..xtau knapa..saya da cuba buang awak jauh2 tapi sy tak mampu awak..tiap kali sy try buang awak jauh2..awak tetap akan dtg lik dlm minda sy..sy xley benti fikirkan awak..kite da lama break tpi sy still ase cam kite baru je break..ntahla.xtau nape..sy tau..kite tak mungkin baik balik da..gpun awak pun da takde kt malaysia da skunk..awak da pergi kerja kt sana.awk ada gtau sy yang awak akan blik malaysia t taon 2014 plak..wak2 yg cukup lama..hhmm...xpelah..lama ke tak lama ke..kite da takkan kapel balik da..skunk nih..awak pun..mungkin da jumpa pengganti saya..:( sy harap cam2 la..saya nak awak epy,, tak kira dengan sape pun..sy harap awak akan jumpa orang yang bley hepykan awk..bahagiakan awak,,walaupun sy da xde dgn awak..awak tau tak..sy skunk ramai yg nak minx sy kapel dgn diorng..tapi..sy tak nak trima diorang coz sy still tak dapat lupakan awka..n sy xnak jadi hipokrit..trima cinta seseorang sdangkn masa yg sama sy still xdpt lupakn awak... awakk..patut tak saya trima salah sorang drpd diorang,,supaya sy dapat lupa kat awak..maafkan sy awak..sy nak try lupakan awak..coz bgi sy,, xde guna sy still simpan memori awak..juz wat sy sediy je..tringatkan awak,,yg maybe awak pun da lupa kt sy..saya dpt rasa awak,,maybe perasaan sy 2 ada btul gak..awak da lupa kt sy..da tak ingat kat sy,,insan yg tak dapat bahagiakan awk..yg pergi tinggalkan awak.."

Ya Allah..klau bley aku nak sangat htr mesej cakap kt dye cam2..tpi tak bley coz dye da xde kt malaysia nih..dye da dok jauh drpd aku,,n maybe dye da xnampak aku..dye bersama orng lain..Ya Allah ya tuhanku,,kenapalah aku camni..:'(

No comments:

Post a Comment