follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Wednesday, October 17

BUKAN PINTAKU

  assalamualaikum..

"ku sangkakan panas berpanjangan rupanya hujan disiang hari"
aku ingatkan hubungan aku dengan dia akan kekal sehinggalah ke alam perkahwinan..
tetapi malanganya hubungan kami tak berkekalan lama seperti yang ku harapkan..
aku sangat sayang dan mnyintainya namun, apakan daya aku kami terpaksa berpisah..
aku yang decide sume nih..kerana 1 perkara yang tak dapt dielakkan..n 
xdapat aku tunaikan.. dye ingin mengikat tali pertunangan dgn ku, namun,
aku belum siap lagi untuk menjadi tunangan orang..

aku skunk still belajar lagi..juz tinggal staon je lagi ntok aku habiskan 
sesi pengajian aku dkt unirazak ni..sebab i2..aku suh dye tangguhkan dulu,juz 
wait until aku habis belajar tapi..dye xmau..dye ttp berkeras nk brtunang awal..
agpun nanti taon dpn selama staon dye akn pegi kerja kt oversea di iraq..
jdi sbb 2 dye nk ikat aku,,supaya spnjang dye kat sana kami berjauhan 
dye yakin yg kami akan berkekalan n aku pun takkan mnggatal dgn  lelaki len.. :(..
sediy bkn kepalang..nseb kami..krna sikapnya yg melampaui batas..
aku trpksa ptuskn hbungan kami.aku dah xthn ag dgn pangai dye..
yg suke push2 aku..

hhmmm..skunk kami da ptus tpi malangnya jgak kami da xbley ada hbungan kwn da..
kami skunk da mcm enemy..aku dapt trima hakikat sume nih..tpi dye xdpt trima..
dye trusan asyik mnyalahkan aku..mcm2 tuduhan dye lemparkn pd aku..kononnya,,,
aku bgi dye syg n cinta palsu, suke menkn prasaan dye..sume 2 sbenanya tak btul..aku 
da try gtau sume yg dye ckpkkn kt aku i2 x btui..tpi dye xmo trima..dye ttp tuduh aku cam2..
so aq da xley wat apa2 da..trpulang dye lah nk pk apa2 skalipun sal aku..
yg pting aku sedar diri aku yg aku bkn cam2..aku xprnh bgi cinta palsu kt dye..
aku btul2 ikhlas trima dye,,btui2 syg n cinta kt dye.



No comments:

Post a Comment