follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Saturday, December 24

Semalam detik 12.00 tgh malam hubungan aku dengan mantan kekasih aku Nasrudin Nasrid telah berakhir..hubungan kami putus sekerat jalan..Semuanya angkara aku..perangai aku seandainya bercinta aku cepat sangat jemu..aku tak tau kenapa..tetapi memang nasib aku selalu macam itu...Nasrudin mantan aku itu memang seorang yang terlalu..terlalu baik bagiku..parent dan family aku semuanya telah kenal dengan dia..kerana dia pernah datang ke rumah aku dan menemui family dan parent aku..Parent aku lak dah setuju kalau2 kami dijodohkan..Namun, siapa dapat menyangka takdir tidak menyebelahi kami.mungkin sudah suratan Ilahi yang kami memang xde jodoh..aku memang salah sebab tolak cinta dye..dye terlalu naif,baik sangat,pijak semut pun tak mati bila bercakap..dye macam tak matured..sedangkan aku inginkan lelaki yang matured yang pasti boleh menjaga aku..yang jaga keselamatan aku bukannya aku yang kena jaga dye..!!
Nasrudin ni bagiku seorang lelaki yang lemah lembut mengalahkan aku sebagai pompuan, seorang yang senyap,pemalu sangat,lurus gak kot..anak bongsu daripada ramai bilangan adik beradik..lupa daa aku berapa sibling dye..memang terlalu ramai daripada aku..nih gambar dye lau korang nak tau korang tengokla sendiri..daripada raut wajah dye pun aku rasa korang dapat bayangkan perangai dye camne...=D

(awak..sy mintak maaf sgt sbb letak pic awk..sy juz nk gtau yg awk bukan pilihan at sy..awk terlalu baik..tak matured ntuk sy..n lau sy trus bersama dgn awk sy xyakin yg awk boley jaga sy..)

No comments:

Post a Comment