follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Tuesday, December 27

MIGRAIN VS SAKIT KEPALA..

MIGRAIN ATAU SAKIT KEPALA..

sebenarnya aku sakit apew? kenapa kepala aku seringkali rasa berdenyut2..menekan2..migrainkah aku atau juz sekadar sakit kepala biasa??? soalan nih selalu bermain dibenak fikiran aku..aku takot sangat kalau2 yang sebetulnya aku terkena migrain..sebab ada orang kata migrain itu sangat bahaya..kalau tak diubati ianya akan membahayakan diri aku sendiri..ramai yang kata migrain nih merupakan penyakit keturunan..ianya diwarisi secara turun temurun..betul ke?? entahla..aku pun tak tau..tapi yang pasti abang aku pun ada jugak yang migrain..

memang..bila migrain atau sakit kepala aku ghase nak ketuk2 je kepala aku nih supaya sakit yang menyerang bakal hilang dengan sendiri..Sebenarnya apa beza migrain dengan sakit kepala erk..???
aku tak pasti sangat..

No comments:

Post a Comment