follower

ASSALAMUALAIKUM.JEMPUTLA JENGUK BLOG NI.TERIMA KASIH SUDI JENGUK.TINGGALKAN LINK ANDA NTOK AQ FOLLOW YE =)

Sunday, September 25

PELENGKAP HIDUPKU..

Aku bagaikan bintang yg x ditemani malam..

Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa..
Yg ingin membuat aku tak ingin pergi darimu..

Teringat..
janji lamamu kepadaku..

Teringataku..
Teringat saat kau masih ada disisi..
Menemaniku sepanjang hidupku..


Bila kau pergi jauh..
Ingatlah aku..
Bilaku disampingmu peluk tubuhku

Bila kau rinduku panggil namaku..
Ku datg menemuimu..

Peluk erat jasadku jangan lepaskan tetap lak kau disini arungi mlm..
Karena hanya dirimu belahan jiwa..
Pelengkapku di dunia..
Na..na….

Teringat aku teringat..
Teringat janji lamamu kepadaku..
Tringat aku teringat..
Saat kau msih disini..
temani ku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh..
Ingatilah aku..
bilaku disampingmu peluk tubuhku..

Bila kau rindu aku pangil namaku..
Ku kan dtg menemuimu..
Peluk erat jasadku jangan lepaskan tetaplah kau disini arungi malam..
Kerana hanya dirimu belahan jiwa..
Pelengkap hidupku didunia..

Bila kau rindu ak upanggil namaku..
Ku kan dtg menemuimu..
Peluk erat jasadku jangan lepaskan tetaplah kau disini arungi malam..
Keranahanya dirimu belahan jiwa..






No comments:

Post a Comment